Black shirt

Jag har inhandlat en svart skjorta ifrån Cubus.
De hade extrapris på dem nu så den kostade bara 199kr. Man måste ju passa på att fynda när man får chansen^^
Den här skjortan fanns i flera färger, svart som jag köpte, vit, röd, blå och grön.
Jag tycker den är jättesnygg och det är ett utmärkt plagg att investera i eftersom den går att använda på så många sätt. Jag har matchat den med några av mina andra kläder på bilderna nedan.



Tillsammans med linne och jeans.



Med festklänningen nu när det blir lite kyligare om kvällarna.



Med tunika och leggins.



Instoppad i jeansen.
 


Med en guldig tubtopp och jeansleggins.



Uppknuten.



Med midjebälte och en chihuahua på armen.



Som ni kanske lagt märke till har jag börjat sätta dit mina initialer längst ner i hörnet på alla bilder jag tagit så alla ska veta vem de tillhör.


Kommentarer
Postat av: Jenlen

snyggt, alltid kul att fynda & svart skjorta funkar ju som sagt alltid!

2011-08-30 @ 19:28:52
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0