Regnig sensommar läsning

En regnig sensommardag som denna sitter jag gärna under en filt i soffan och myser med en bra tidning och tända ljus. Några exempel på bra tidningar som jag brukar läsa kommer här.

Isabellas är en ganska ny tidning och inredning, trädgård, shopping tips och mycket annat roligt.



Jag älskar omslaget på den här månadens nummer.
Ett färgglatt lantligt kök.



The-servisen längst ner till höger på bilden nedan är ju sjukt fin.



Varje helg kommer ett nytt nummer av härligt hemma ut.
Detta är också en mycket bra tidning till ett mycket bra pris.



Livet på landet är en tidning om precis just vad den heter, livet på landet^^


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

åh, jag håller med om teservisen - sjukt söt! Tycker mycket om Härligt hemma, men Isabella har jag inte bläddrat i! Får ta mig en titt =)



Tack för fina kommentarer hos mig, jag svarade där men tänkte att jag skulle skriva här också, det är inte alltid man tittar tillbaka ;)



Burken med apan på köpte jag nyligen när jag var i USA - det är ett te som jag egentligen bara valde för burkens skull, jag blev lite kär <3 Teet är för övrigt banana splitsmak, har inte vågat prova än ;)

2011-08-16 @ 22:30:39
URL: http://daedalsmat.sajto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0