Fotografering

Jag har tänkt beställa två canvastavlor med Alma som motiv, så jag fick pengar av mina färäldrar i julklapp så jag kunde beställa det och nu är det gjort. Vi hade en liten fotoshoot här hemma i förmiddags och tog en massa kort. Vi passade på att ta ett familjekort också eftersom vi inte har något på oss alla tre. 
Alltså shit vad liten jag ser ut! Haha
Familjen helan och halvan typ^^
Undra hur lång Alma kommer bli... 
Jag såg först nu att jag och Christer klätt oss nästan likadant idag. Synd att vi inte har några jeans och någon mörkgrå tröja till Alma. Det hade varit roligt med ett sånt kort annars. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vilka fina bilder på er!

Svar: Tack snälla! Alma lyrkas alltid bli bra på bild, värre är det med hennes föräldrar ;) Men jag tycker ändå att vi fick en hyfsad bild på oss ihop^^
Johanna

2015-01-04 @ 22:23:29
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0