I väntan på dig - Gravidbok

Jag har gjort en fotobok med bilder och text om tankar och känslor jag kände under graviditeten med Alma. 
En bok som både hon och jag kommer kunna ta fram, bläddra i och ha stor glädje av i framtiden hoppas jag. 
Jag blir alldeles tårögd när jag bläddrar i den nu och minns tillbaka. Att vara gravid var verkligen en av de häftigaste och mest känslosamma sakerna jag varit med om. Jag är så otroligt glad och tacksam för att jag haft turen att få gå igenom det. Det är verkligen inte något man ska ta för givet och det har jag aldrig gjort. Varje barn är verkligen ett litet mirakel. 
 
 
 
 
Här är några av sidorna ur boken. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: stina - Mamma till Elias | STHLM/GRAN CANARIA

Så fint :)

Svar: Tack!
Johanna

2015-02-15 @ 15:28:01
URL: http://stinaserina.blogg.se
Postat av: Malin

Åh, va fint! Ja, varje barn är verkligen ett mirakel, en gåva. Vi väntade i tre år på Astrid och när vi gav upp så blev hon till. Dock hade jag inte så fin mage så det blev inte så många bilder på den. Gjorde en bok om första halvåret utanför magen istället :-)

Svar: Åh då var hon verkligen efterlängtad! Här tog det 8 månader, kändes som en evighet det också. Alla gravidmagar är fina och unika tycker ja. Kanske just för att de symboliserar det finaste som finns, ett nytt litet liv <3 Jag har tänkt göra en till fotobok sen om Almas första år. Svårt att välja bilder till den bara, har så många fina redan så den kommer nog bli ganska tjock^^
Johanna

2015-02-15 @ 17:03:19
Postat av: Malin

Åh, va fint! Ja, varje barn är verkligen ett mirakel, en gåva. Vi väntade i tre år på Astrid och när vi gav upp så blev hon till. Dock hade jag inte så fin mage så det blev inte så många bilder på den. Gjorde en bok om första halvåret utanför magen istället :-)

2015-02-15 @ 17:05:14
Postat av: Ellinore

Så himla fin bok du har gjort i ordning! Tror säkert ni kommer ha mysiga stunder och kolla igenom boken. Alma kommer uppskatta den, de kan jag stort sett lova. En underbar bok! <3

Svar: Tack <3
Johanna

2015-02-16 @ 20:10:14
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/
Postat av: elin gustavsson

Men va fin! Kommer vara jätte kul att bläddra i tillsammans sen!
Fin blogg du har, många härliga bilder!

Svar: Åh tack så jätte mycket!! Hoppas du får en fin dag!
Johanna

2015-02-18 @ 20:03:26
URL: http://elingustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0