Julkalender 2014?

 Jag funderar på att ha en julkalender här på bloggen i december månad med en ny lucka varje dag där det under varje lucka gömmer sig någon form av inspiration, tips, recept, pyssel eller en och annan tävling för att göra tiden fram till jul extra mysig. 
 
Vad tror ni om det? 
 
Jag vill ha lite respons på idén redan nu för i så fall behöver jag börja fixa lite smått med kalendern så den blir klar.^^
 
Här är tre bilder från förra julen. I år blir det julfirande i vårt nya alldeles egna hus <3
Längtar jätte mycket!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en toppenidé! Om du tror du hinner? Med bebis och allt. 😊 jag tar gärna emot tips och inspiration och gärna recept!

Svar: Ja jag har tänkt att göra tidsinställda inlägg som publiceras varje dag. Så inläggen kan jag ju göra i förtid när jag har en stund över har jag tänkt. =) Kul!! :D
Johanna

2014-10-19 @ 19:23:19
Postat av: Maja

Kul idé!

Svar: Tack! Då hoppas jag att du kikar in under december och låter dig bli inspirerad ;) hihi
Johanna

2014-10-19 @ 19:29:30
Postat av: Erica

Jo men det tycker jag absolut! Kan jag behöva som kommer ha en knappt två månaders bebis! :)

Svar: Kul! 😄 Tänkte att jag skulle sammankoppla det med min instagram också^^
Johanna

2014-10-19 @ 22:47:26
Postat av: sofia

Låter som en kul idé :)

2014-10-20 @ 10:47:40
Postat av: isabell

Jättekul idée ☺

2014-10-21 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0