Brickbord

Ett rum som man oftast glömmer att inreda är väl badrummet. Oftast är man ju inte där inne så länge, men eftersom vi har badkar kan man ju faktiskt bli liggandes där en bra stund, speciellt nu i vinter då det är extra härligt med ett varmt bad. När jag väl ställt dit brickbordet med en murgröna, mitt badsalt och två små ljuslyktor på så kom jag på att jag antagligen inte kommer att kunna ha bordet här så länge till. Alma kommer ju antagligen att välta det om några månader. Men, fram tills det är dags att plocka bort alla prydnadssaker så tänker jag njuta lite extra och de här sakerna får helt enkelt flytta upp på handfatet senare och bordet får srtällas undan så länge. Sånt är livet som småbarnsförälder. Säkerheten går först!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0