Tvångssyndrom?

Jag har inga direkta beroenden. Jag varken röker, snusar, dricker alkohol eller kaffe. Inte för att beroenden måste vara negativa kanske men det är väl oftast så vi tolkar dem?
Men i morse upptäckte jag att jag faktiskt har en typ av beroende/tvångssyndrom. Christer gick upp kl 05.30 som vanligt och så fort han rest sig upp ur sängen så satte jag mig upp som vanligt och rättade till hans täcke. Varpå Christer säger: Varför tvångsbäddar du alltid sängen?
Jag har inte tänkt på det förut, men jag kan liksom inte slappna av och somna om om täcket ligger som en bråkig korv i sängen intill mig! Och det kommer det ju göra om jag inte rättar till det eftersom Christer inte gör det själv.
Så.. räknas detta som ett tvångssyndrom?
 
 
Här har vi dagens frukost också. Gott gott gott!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja

2014-03-21 @ 11:06:20
Postat av: christer

Ja. Absolut

2014-03-21 @ 12:14:34
Postat av: Madde

haha nämen vilken annorlunda och rolig grej! Kul att du delar med dig :)
Själv älskar jag när sambon kliver upp först så jag får mysa ner mig i båda fluffiga täcken i sängen alldeles själv! :) Bäddar det gör vi bara på helgerna och lediga dagar...efter vi klivit upp :)

Svar: Ja jag har inte tänkt på att det är konstigt förut, har alltid gjort så^^ Men det är ju ingenting som skadar någon så jag kan väl gott ha mitt bädda sängen tvång kvar xD
Johanna

2014-03-21 @ 14:01:54
URL: http://www.cochise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0