Golvläggning i barnrummet

Den här dagen har ägnats åt bland annat att lägga golv i barnrummet. Vilket min bror har varit här och hjälpt oss med. Christer har bytt blandaren till badkaret, eldat, målat några fönster och satt upp taklampan i barnrummet. Min brors flickvän var här en stund på förmiddagen innan hon började jobba så då hjälpte hon till med golvläggningen medan jag ordnade med mat till arbetarna. Efter maten var hon som sagt tvungen att åka och jobba så då fick jag, Spike och Lilly hjälpa till istället^^
Jag är så sjukt nöjd med resultatet! Valet av både tapet och golv blev perfekt. Det ska bli så himla roligt att börja inreda nu i helgen. I morgon skall golvlisterna på plats, sedan skall fönstret bytas antingen denna helg eller nästa, men lite ska jag allt inreda innan dess^^ Åh jag är så glad! När jag stod i rummet förut ville jag nästan gråta för att det blev så fint. Gravidhormoner gissar jag! ^^
Bilder från dagen kommer här.
 
 
 
 
Jag sov så dåligt natten tills idag. Vaknade flera gånger av kraftiga sammandragningar och fick vända och vrida på mig och vid kvart i sju kunde jag inte ligga kvar längre så då gick jag upp. Så efter middagen idag var jag helt slut och hade nog behövt mig en middagslur. Men jag satte mig på golvet och var lite halvsocial istället^^ Tröttbilden bjuder jag på!
 
 
 
 
Jag var tvungen att lägga dit trasmattan jag köpt bara för att se hur det såg ut, och oj vad bra den matchar!!! :D
 
 
Mer bilder, före- och efterbilder på renoveringen samt inredningsbilder kommer när allt är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0