Midsommarafton

 Hoppas ni haft en fin midsommar allihopa där ute!
Vi spenderade dagen hos Christers arbetskamrat med en massa vänner till dem. Det var sol större delen av dagen, kom bara två regnskurar, vi åt god mat, lekte lekar och hade det trevligt.
Bilder kommer här:
 
 
 Jag hade på mig min nya blommiga klännig och hade naglar med blommor och fjärilar dagen till ära.
 
 
 
De hade rest midsommarstången.
 
 
Det skulle grillas ordentligt^^
 
 
Vi upptäckte dock att grisen över elden skulle bli nattmat så vi använde gasolgrillen istället.
 
 
 
 
Jag hade med mig chokladdoppade jordgubbar.
 
 
Spike fick busa med Huskey valpen Neo.
 
 
Vi lekte lekar..
 
 
 
 
 
 
och spelade kubb..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0