Ingen ville vinna!?!?

Idag var det meningen att tävlingen om en julklapp innehållande ett smycke från johannas musmiga smycken skulle avslutas och en vinnare skulle dras. MEN, det var INGEN som ville vara med i tävlingen. Himla tråkigt!!
 
Vad säger ni om att förlänga tävlingen? Tills den 31:e december kl 00.00.
Jag vill ju hemskt gärna att någon skall vinna.
Så, kom igen nu allihopa och kommentera att ni är med!! För extra chans att vinna dela gärna inlägget på er blogg eller på facebook och gilla gärna johannasmumsigasmycken på facebook när ni ändå är igång!
Lycka till allihopa!
Nu håller jag tummarna för att jag ska kunna dra en vinnare!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men åh vad tråkigt. Jag som inte haft tid att sitta just nå vid datorn senaste tiden har ju missat den här tävlingen totalt. Annars hade jag definitivt varit med, du är ju så duktig! :)

Svar: Åh tack snälla! Ja jag kan tänka mig att många har fullt upp nu dagarna innan jul, jag har fullbokat schema själv. Funderar på att förlänga tävlingen några dagar, men då hinner nog inte julklappen komma innan jul. Men det kanske inte gör någonting.
Johanna

2013-12-18 @ 19:22:07
URL: http://www.cochise.se
Postat av: Madde

Ja det är nog så dagarna före jul...men förläng till nyår isåfall då så blir vinsten en rolig start på det nya året :)

Svar: Ja men så gör jag! Tack :D
Johanna

2013-12-18 @ 20:25:22
URL: http://www.cochise.se
Postat av: Josefine Hallgren ;*

jag är med! :D

Svar: Kul! Lycka till!
Johanna

2013-12-20 @ 07:30:42
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag är med

2013-12-20 @ 18:41:17
Postat av: Anne-Lie

Jag tävlar gärna! Mumsiga smycken, vara namnet låter ju som något extra ordinärt 😊👍👌

2013-12-21 @ 08:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0