Tävling!

Nu drar jag igång en liten tävling här på bloggen, den allra första faktiskt.
Vinsten är det här armbandet jag gjort, helt unikt med andra ord.
Det enda du behöver göra för att vara med i tävlingen är att kommentera inlägget och motivera varför just du ska vinna.
Tävlingen pågår till söndag den 5/2 då jag väljer ut en vinnare.
Lycka till!

En av berlockerna föreställer en semla, tyckte att det passade bra nu när det snart är stora semledagen.

 

En ballerina kaka.

 

Chokladtårta.

 

Och en choklad cupcake i vit form med ett körsbär på toppen.

 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tycker att jag ska vinna bara för att armbandet & berlockerna är jäkligt snyggt! :)

2012-01-30 @ 19:14:09
URL: http://jenniecarinaandersson.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Vilket fint armband!

2012-01-30 @ 20:48:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: carina hermansson

ja vill vinna bara för du har gjort ett bra jobb med armbandet det ligger några timmar bakom det kram mamma

2012-01-31 @ 17:54:49
Postat av: jenny

jag vill vinna för att jag tycker det är ett rikigt snygg armband och skulle passa mej jätte bra. då jag är bagare. vem bär inte sitt yrke med stolthet:)



2012-02-01 @ 17:20:01
Postat av: Linnéa Gunnarsson

Hejsna.Jag är grymt imponerad att du kan göra så små söta detaljerade. Visste inte att du var så pysslig av dig.Själv så kollar jag in din blogg lite då och då.Dina bakelser ser otroligt goda ut kanske man kan få smaka på någon gång i livet,hehe :D



Jag tycker att jag ska vinna för att jag fyller år imorgon 3/2 och att jag är din kusin,hehe. Skulle vara nice att ha ett armband som min kusin har gjort och kunna säga: Du! det här armbandet har min kusin gjort,aaaas sött! (stolt Linnéa)

nästan att man kanske käkar upp armbandet.men nej hårt...haha;)



Ha det gött! Ses :)



2012-02-02 @ 18:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0