Presenter till Spike

Självklart så köpte jag lite presenter till Spike när jag var iväg idag. På Gekås är ju allt så billigt så då kan man passa på^^ Han fick en reflexväst som passade super bra. Dock blev jag lite förvånad när jag läste på storlekslappen som sa Large (!?) Hur fan kan min chihuahua ha storlek Large!? Haha^^


Nu behöver vi inte oroa oss för att inte synas när vi går ut på kvällarna.



Eftersom Spike är bäst på att bita sönder och döda alla sina leksaker så köpte jag en ny idag, vi får se hur länge den håller. Det ena ögar har redan bitits bort och den har blivit lite tilltuffsad^^



Spike gillade sin nya pelekan pippi!




Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin han blev i västen,har han vuxit som att de var storlek l

2012-02-17 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0