En fredag på gekås...

Tidigt i morse bar det iväg mot Ullared. Jag, mamma, lillasyster och en kompis till henne var vi som åkte och det har varit en mycket trevlig dag med massa fin shopping och god mat. Vad jag köpte ska ni få se så småningom, inte allt dock för lite är presenter och det kan hända att de som ska få dem kikar in här, så de får visas efter att de givits bort istället.
Här är några bilder från idag!

Jag i provhytten med dagens klädsel.


Efter en stunds shopping kurrade magen så då gick vi upp till restaurangen där jag åt en räkmacka.



Vid halv tre var vi halvvägs hem och stannade för att köpa med lite take away från kinesen i Ulricehamn.



De har dessutom världens godaste räkchips på den restaurangen!
Jag köpte med mig en påse hem för 10kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0