Gekås besök

Igår morse kl 06.00 bar det iväg mot Ullared med mamma och två av hennes jobbarkompisar. Det blev en heldag där och jag var hemma vid 19 tiden på kvällen. Men riktigt skoj var det och jag hittade mycket mer än vanligt. Men till väldigt bra priser så jag överskred inte min budget på 2000kr. Mycket bra gjort tycker jag^^

När vi kom ner vid 8 så var det bara att gå in och börja handla, ingen kö och mycket lite folk.



Efter en stund samlades vi för att fika lite. Det blev räkmackor för oss allihopa. Glömde dock att ta kort på mackan innan jag började äta så det fick bli den här bilden istället, ser inte så aptitligt ut kanske men å så god den var!



Sverigebakelser.



Jag provade en massa kläder, bland annat de här jeansen som fick följa med hem.



Sedan stötte jag ihop med mamma som provade en söt mössa^^



Lunch.
Helstekt kotlettrad, sås, grönsaker och pommes.



Chokladmousse till efterrätt.



Sedan var shoppingvagnen nästan full och det var dags att betala och åka hem.



När jag kom hem visade jag Christer allt jag köpt och här sitter han med sina saker: Två tjocktröjor, ett paraply, polkagris med lakritssmak och matadormix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0