I sytagen

Jag fick ett infall förut och bestämde mig för att sätta mig en stund vid symaskinen.
Vad det blev av det hela ska ni få se nu.



Jag köpte två jättefina tyger på rusta i helgen för 99kr/st. Det här underbara blommiga som ni ser på bordet och ett grön/vit-randigt.


Tyg, sax och måttband...




Det första jag gjorde var en duk till köksbordet...



Jag har en symaskin av märket singer som jag fick när jag fyllde 20 år.



Duken blev sådär, men den får duga för tillfället.



Sedan använde jag samma tyg och sydde två nya kuddfodral till kuddarna i soffan.
 


Randig baksida..


Nya kudden passar perfekt intill kudden med överdraget jag köpte på H&M för ett tag sedan.


Kommentarer
Postat av: karin - trattoria

vad duktig du är på att sy!

2011-05-19 @ 20:07:15
URL: http://trattoria.blogg.se/
Postat av: CJ

SVAR: Men eller hur, Neil Krug är grym!

2011-06-01 @ 03:37:44
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0