Veckans mat

Jag har varit så oinspirerad till att laga mat det senaste och tyckt att det varit så tråkigt. Ett ont måste helt enkelt. Men den här veckan har jag försökt att anstränga mig vissa dagar och laga till något gott och här är lite av det vi ätit under veckan..
 
Kycklingtacos
 
Hemmagjorda hamburgare
 
Stekt torsk, ugnsrostade rotsaker, broccoli och kall sås
 
Kokt potatis, hemmagjorda köttbullar, gräddsås och grönsaker
 
Stekt ägg, stekt potatis och minimajs
 
Vad har ni ätit i veckan?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blir alltid hungrig av matbilder, haha ^^ ser jättegott ut!

I veckan har vi ätit pyttipanna, fajitas med köttfärs, kebabtallrik från pizzan och makaroner och köttbullar. Väldigt inspirerande eller not...^^
Var hos syster i Malmö i helgen och där åt vi bla köttfärssås a la Per Morberg, rådjurssadel och falafel.

Idag blir det fläskkotletter, potatis och sås här hemma! :-)

2015-01-26 @ 10:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0