Tiden springer iväg

Ja inte blir det mycket tid över för mig att sätta mig ner vid datorn. Jag har haft saker och har fortfarande saker uppbokade alla dagar utom på fredag den här veckan, för då ska jag vila^^ Ja om lillan tillåter såklart. 
 
Idag har jag bakat en kaka som jag skall ha med mig till dejten med tjejgänget på torsdag, sedan har vi haft besök av min faster som inte träffat Alma ännu så hon hade med sig en present också. En jätte fin tunika och ett par söta små sockar. Jag ska ta kort och visa er!
 
Igår fick Alma förresten sitta med oss vid bordet för första gången när vi åt och inviga sin hokuspokusstol. Hon tittade storögt på oss när vi åt, men det som var allra mest intressant var att titta ut genom fönstret. 
 
Att mata henne när hon satt där var däremot inte så lätt för hon skulle titta på allt annat och kunde inte koncentrera sig på maten. Så nu ikväll satte jag henne faktiskt i babysittern när jag gav henne gröten så hon skulle få i sig den. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0