Nyårsafton 2014

Ja då har ännu ett år gått och det med en himla fart! Jag tror aldrig att ett år har gått så fort som detta, det har verkligen bara flugit förbi. men det beror antagligen på allt som hänt och att vi haft att göra hela tiden. 
Det kommer bli väldigt svårt att slå 2014, men 2015 kommer innehålla så mycket fantastiskt det också och jag ser så mycket fram emot det. 
Almas första födelsedag, hennes första ord, hennes första steg, första riktiga sommar som hon faktiskt kan uppskatta på annat vis än att ligga i vagnen och sova^^ Jag ser verkligen sjukt mycket fram emot detta året. 
 
Nyårsaftons kväll spenderades hemma hos mina föräldrar. Vi åt gott, spelade bingolotto och stod i fönstren och tittade på raketerna vid tolvslaget. Egentligen tycker jag inte om det här med fyrverkerier, speciellt inte i tätbebyggt område men det är det ju tyvärr ingen som bryr sig om. Nej, tomtebloss tycker jag är bäst! Dock fick vi inte tag i några då alla ställen vi tittade på i förrgår hade slutsålt. Så typiskt när man är ute i sista minuten.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carina Hermansson

Tack för ni kom va kul fina kort kram

2015-01-01 @ 19:03:06
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Åh sån söt outfit =)

Svar: Åh tack! Jag älskar den lilla tyllkjolen^^
Johanna

2015-01-02 @ 15:53:08
URL: http://jennyh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0