Morgonmys och lunchtime

Nu har Christer kommit hem från jobbet så då har jag tid att sätta mig vid datorn en stund innan jag ska börja med maten. 
Idag har vi hunnit med en hel del jag och Alma faktiskt. Alma sov till strax efter kl 8. Sedan låg hon och Spike och myste i sängen medan jag hängde upp en maskin tvätt som jag satt igång en timma tidigare då jag vaknade. 
När det var klart gick vi ner för att äta frukost, duscha och sedan tog vi en promenad till affären, gick in och hämtade Spike och gick en sväng till. 
När vi kom in fick Alma gröt och jag åt pastasallad.
Sen fick jag ett ryck och kastade ut granen.
När granen var ute var Alma hungrig igen så då satte vi oss i soffan så jag kunde amma och samtidigt titta på Masterchef Canada. Sedan var klockan fyra och Christer kom hem från jobbet och ja, nu sitter vi här i soffan och lyssnar på musik och myser. 
Det kommer bli en lugn kväll här, mat och sedan sängen för i morgon ska vi på kalas.
 
Hur har er fredag varit?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0