Frukostbröd och cupcakebebis

 God morgon! 
Här började vi dagen med att ligga kvar i sängen en timme och mysa efter amningen, sedan gick vi ner till köket och så bakade jag scones till frukost medan Alma låg på en filt på golvet och jollrade. Bättre start på helgen och dagen än så blir det inte!
Jag tycket att det är kul att lyxa till frukosten lite extra när det är helg, speciellt nu när jag är mammaledig. Dagarna flyter så lätt ihop när man är ledig hela tiden tycker jag, men gör man något extra vid tex frukosten på helgen så känner man verkligen att det är helg. Så idag blev det som sagt nybakta scones med gottigt pålägg och apelsinjuice. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: stina - Mamma till Elias | STHLM/GRAN CANARIA

Så söt hon är :)

Svar: Tack! Jag kan inte annat än hålla med dig ;) hihi
Johanna

2015-01-18 @ 16:05:10
URL: http://stinaserina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0