Påskdukning

En av de roligaste sakerna när man ska ha kalas tycker jag är att duka och fixa. Det blir liksom något annat än det gamla vanliga med vardagstallrikar och vardagsglas. Jag har inget påskigt porslin och inte heller något som är vitt och neutralt, så det kanske jag skulle ta och önska mig. Allt mitt porslin är rosa eller blått så dukningarna blir ju gärna i just de färgerna. Men idag drog jag faktiskt till med några gula servetter, lite gult får det faktiskt vara när det är påsk tycker jag. 
 
 
 
 
 
Den här fina blomman med små blåklockor kom Christer hem med till mig igår efter att han varit på Elmia hela dagen. Så himla vårig och fin. Tack älskling <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0