Baby mine

 
Tänk att man kan älska någon så mycket som man älskar sitt barn. Den här lilla tjejen alltså, så mycket känslor hon väcker inom mig. Jag vill vara både en tigermamma som kan skydda henne från allt ont och en stor björnmamma med en famn hon alltid kan söka tröst i. Jag vill vara hennes ljus i mörkret som hon alltid kan vända sig till för råd eller vägledning. En mamma som lyssnar när hon behöver bli hörd och som stöttar oavsett vad. Jag vill att hon alltid ska veta hur mycket jag älskar henne och att hon för mig är den absolut finaste människan i världen. Det får hon aldrig någonsin tvivla på! Jag vill vara den bästa förebilden jag bara kan och jag hoppas att hon en dag kommer vara stolt över att vara just min dotter och att hon fick mig som sin mamma. 
Det är min strävan här i livet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Va fina ni är!
Ja det är makalöst vilka känslor som virvlar upp när man blir förälder. Svårt att föreställa sig innan, men nu kan man inte tänka sig ett liv utan de små liven ❤

Svar: Tack :D ja herregud det är ju inte klokt! Jag som trodde att jag älskade min hund så mycket som det bara går liksom, och så kom Alma, jösses vilka starka känslor hon väckte! Hon är den sista pusselbiten som fattades i mitt liv.
Johanna

2015-04-16 @ 20:15:39
Postat av: Malin

Va fina ni är!
Ja det är makalöst vilka känslor som virvlar upp när man blir förälder. Svårt att föreställa sig innan, men nu kan man inte tänka sig ett liv utan de små liven ❤

2015-04-16 @ 20:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0