Tjejer på promenad

Idag var vi tre generationer av tjejer som tog en eftermiddagspromenad i det fina vädret. Min mamma, jag, min lillasyster och Alma. Vi tog ingen längre promenad utan det fick bli en lite kortare på 40 minuter bara. Jag skulle kunna vara ute och gå hela dagen dagar som denna. Men det är inte så kul att gå själv, Alma pratar ju inte än utan sover ju bort promenaderna och Spike säger inte mycket han heller^^ Så är det någon som vill ta en promenad någon dag så hojta till!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

sööt hund!!!

Svar: Tack <3
Johanna

2014-09-20 @ 15:06:22
URL: http://styledistrict.blogg.se
Postat av: Linnea

Vi kan ta en promenad när jag kommer och hälsar på!

2014-09-21 @ 17:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0