Shoppingdag i Skövde

Idag har Christer och min pappa bytt fönstret och altandörren i vårt vardagsrum så då åkte jag, Alma och min mamma till Skövde för lite shopping. Jätte mysigt och massa fint till Alma kom med hem^^ Jag hade lätt kunnat handla hur mycket som helst, det finns ju så mycket fint. Men hon ska ju hinna använda allt också innan hon växer ur det så jag fick allt strama tyglarna på mig själv. 
Det var en häktisk morgon för att hinna med allt jag skulle innan vi skulle åka. Då är det tur att man har n sån bra barnvakt som Spike som höll koll på Alma så jag hann äta frukost <3
 
 
Shopping på Rusta där Alma skötte sig så bra och sov så gott. Mammas duktiga tjej <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så söt hon är!

Svar: Ja jag kan inte annat än hålla med dig ^^ hihi
Johanna

2014-09-21 @ 16:37:37
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0