Första september

Idag har jag, Alma och Spike varit ute på vår första promenad på egen hand. Spike förstår inte alls det här med att gå fint intill vagnen utan drar allt vad han kan, men han lär sig förhoppningsvis snart. Alma sköter sig som vanligt exemplariskt och låg och sov sött. Hela förmiddagen har än så länge gått jätte bra. Hoppas det fortsätter så här hela mammaledigheten^^ Dock ska det faktiskt bli skönt när Christer kommer hem i eftermiddag så jag kan hoppa in i duschen. Jag fick en riktig kaskadspya på mig förut så en dusch är behövlig^^ Mammalivet i ett nötskal antar jag?
 
 
 
Idag hade vi Pippi-tröjan vi fått av farmor, Christers mamam alltså, på oss när vi var ute på promenad.
 
 
Jag firade in hösten genom att dra på mig en stickad tröja och raggsockar idag. Jag är i vanliga fall inte så förtjust i hösten, hatar regn och blåst, men den här hösten med en liten bebis kommer ju bli den mysigaste någonsin!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vilken söt vagn!

Svar: Tack! :D Det var faktiskt Christer som fick välja vagn^^
Johanna

2014-09-01 @ 13:30:56
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0