Chillar i babygymmet

Alma har väl inte visat något vidare intresse av babygymmet än. Förutom häromdagen då hon råkade smälla till nallen som hänger i mitten och blev helt till sig. Hon log med hela ansiktet och viftade hejvilt med armarna. Så jävla gulligt! Det är vid sådana tillfällen man önskat att man haft mobilen i närheten så man kunnat filma. Men det kommer väl fler tillfällen. Det är så himla bra att ha ett babygym för där ligger hon faktiskt nöjd en stund och tittar så jag hinner laga mat och röja undan i köket när vi är ensamma hemma. Ibland somnar hon till och med så det är himla smidigt. 
Alma åt kl 6 i morse, sedan sov vi till kl 8 då Christer gick upp och bytte blöjan, somnade om till kl 9, låg kvar och myste till halv tio och gick sedan ner till köket. Då låg hon nöjt i babygymmet och sprattlade så jag hann göra iordning frukosten innan hon började protestera. När hon väl blir hungrig är det bäst att man är snabb för oj så missnöjd hon blir! Så jag fick ta med mig smörgåsarna till soffan och så fick vi äta frukost samtidigt. Oftast får jag vänta tills hon ätit för hon vill ofta ha så fort hon vaknat men idag var hon extra snäll mot sin mamma^^ <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0