Brunt och svart

Nu har jag slagit mer ner i soffan en stund. Vid halv 12 gick vi ut på en promenad och passade på att köpa med lite godis hem, jag var sååå godissugen i morse så jag höll på att bli tokig!! Vid ett var vi hemma igen sov Alma gott i vagnen så då passade jag på att laga mat. Hon sov fortfarande när maten var klar så jag hann till och med att äta i lugn och ro och sätta mig här nu och skriva för tro det eller ej men hon sover fortfarande. Fast nu tycker jag att hon ska vakna snart och äta för brösten sprängs snart! Haha!! Alltid är det nått^^
 
Dagens outfit:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Mindy

Snygg stil på dig vännen..ja de va många härliga färger på kläderna i den butiken ja va på :) kram

Svar: Åh tack! Vad glad jag blir :D
Johanna

2014-09-30 @ 15:20:57
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0