Husrenovering del 1

 
Idag var jag vid huset strax efter halv tio. Mormor kom dit också för att hjälpa mig att riva tapeter. Pappa kom vid elva, sedan kom min syster och hennes kille förbi en stund. Vid halv två var mamma på plats, sedan kom min kusin och lilla Ellen för att säja hej och vid halv fyra kom Christer hem från jobbet. Vi höll på till sex på kvällen och fick gjort en hel del. Men snart blir det sängen för i morgon ska vi upp tidigt igen och köra hela dagen lång!
 
Lite bilder från dagen kommer här:
 
 
Fika paus!
 
 
 
 
Spike tycker inte att det är speciellt roligt men vi kan ju inte lämna honom hela dagen så han får allt vara med.
 
 
Lunch rast!
 
 
 
 
Sofia och Ellen.
 
 
 
Har tagit lite före-bilder idag också så ni ska få se bilder sedan rum för rum när allt är klart.
Det ska bli så himla roligt att visa er!
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad ni jobbar på! Duktiga ni är :)

Svar: Ja fy fasiken va mkt jobb det är! Är helt sluuut!
Johanna

2014-03-08 @ 10:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0