Söndagsmiddag hos vänner

Idag var vi bjudna på middag hemma hos några vänner.
Nevrija tog socionomexamen nu i juni och vi var bjudna dit för lite firande men kunde inte den dagen så vi fick ta det idag istället. Det bjöds på kycklingspett, pastasallad och pavlova till efterrätt. Riktig söndagslyx med andra ord!
Självklart hade vi med oss en liten examenspresent som ni kan se nedan innehållande lite baktillbehör. Närmare bestämt: en hjärtformad ugnsfast form, slickepott, bakformar, strössel, servetter och en kylskåpsmagnet.
Så nu hoppas vi på att bli bjudna på fika snart ;) hihi
 
 
 
 
Efter maten förflyttade vi oss till vardagsrummet där jag brovsatt deras super fina fåtölj!! Jag måste ha en!! Så himla snygg så det är inte sant, och bekväm dessutom. Detta blir nog nästa möbelinköp för min del.
 
 
 
 
Tack för en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får gärna komma till mellerud o handla sånna fotöljer (om det var den med plastband? ) vi har hur många som helst! haha :( ;)

Svar: Ja den rosa som jag sitter i. Hade tänkt mig en blå sådan. Vart i Mellerud finns de?? =)
Johanna

2014-06-23 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0