Pannkakor, glass, jordgubbar, choklad- och kolasås

 
Sitter och tar igen mig efter lunchen. Allt som jag äter numera ger mig halsbränna, Förut fick jag det bara om jag åt för sent på kvällen men nu spelar det ingen roll vilken tid på dygnet det är.
Det enda jag kan äta utan att bröstkorgen brinner upp är frukt, bär, yoghurt och kokt fisk. Men hur kul är det i längden? Det går ju inte leva på! Jag vet att stekt och fet mat inte är bra men kokt mat smakar ju ingenting.. ^^
 
Någon som har något annat bra tips på mat som är snäll mot magen?
OBS! Ris kan jag inte äta för tillfället för lukten ger mig kväljningar^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida - foto & häst

åhh så gott! :'D

2014-06-15 @ 21:21:04
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0