Otroligt jobbig natt

Alltså fy vilken natt! Jag orkar inte!!! Värmen tar verkligen kål på mig. Har inte kunnat sova en blund. Jag har tagit ur täcket ur påslakanet för att det blev för varmt men inte ens det hjälpte. Jag har vänt och vridit mig och säkert vaknat minst en gång i timmen sedan jag gick och lade mig igår. Jag är verkligen helt slut! Att sedan ha en karl liggandes tvärs över hela sängen med armbåden i min rygg, knäna mot mina ben och som dessutom snarkade hjälpte ju inte heller^^ haha Jag puttade på honom flera gånger men han var tillbaka på samma ställe igen efter en halvtimma. Så nej, den här natten har jag fått allt annat än den sömn jag behöver.
Så jag hoppas innerligt att väderprognosen som lovat lite svalare väder idag stämmer för annars kommer jag svimma av utmattning.
Nu? Äta klart frukosten, borsta tänderna och knalla till jobbet!
 
Vad ska ni göra idag?
 

Kommentarer
Postat av: christer

Förlåt då. Hehe

2014-06-11 @ 09:02:33
Postat av: annelie

jättefina rosor i bakgrunden lycka till med bloggen =)

Svar: Ja gardinerna med rosor är himla fina. Tack =)
Johanna

2014-06-11 @ 15:56:43
URL: http://saganomamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0