Ny vecka, nya tag

 
Fy vilken jobbig natt jag haft!
Jag var helt slut efter helgen och kände att jag verkligen behövde en god natts sömn, så självklart fick jag INTE det. Har nog aldrig känt mig så trött som jag gjorde när klockan ringde denna morgon. Hela natten har jag drömt en massa konstigt, bland annat att jag blev knivhuggen i magen av en rånare på jobbet. USCH!!! Hemska tanke. Svettats som en gris hela natten har jag också gjort trots att jag kramade täcket istället för att ha det på mig. Jag måste ha legat konstigt i natt också för jag var jätte spänd i ryggen när jag vaknade. Så nej, denna dag började inget vidare. Jag åt en tallrik med yoghurt och färska bär till frukost i alla fall och det var riktigt gott. Sedan var det varm och skönt redan klockan halv nio då jag och Spike traskade iväg till jobbet så vi såg ut att ha en rätt så bra dag framför oss i alla fall. Jag passade på att fota lite rosor som vi passerade på vägen också. Det är ju så vackert ute nu.
 
Hur har er vecka startat?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Usch jag kommer ihåg de drömmarna man hade när man var gravid. Inte roliga! Å svettades som en gris gjorde jag med.

Svar: Nej fy, önskar att jag kunde drömma om kattungar och hundvalpar istället. Men det är väl en massa känslor som bearbetas nu i samband med att man blir gravid och mamma så då tar väl de känslorna över även på natten.
Johanna

2014-06-02 @ 20:10:33
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: Sara

Jag drömde oxå hemska drömmar under graviditeterna o även efter när jag ammade. Gravidhormoner o amningshormoner... Har aldrig drömt så mycket som när jag varit gravid o ammat. (Eller drömmer gör man ju varje natt men det är inte ofta man minns dom). Drömde mycket hemskt om barnen. :(

2014-06-02 @ 23:57:19
URL: http://sarungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0