Frukostbord

 
Idag åt vi en riktig söndagsfrukost med massa gott. Det har varit en så himla lugn och skön helg.
Igår satt vi i soffan och kikade på arga snickaren nästan hela dagen^^ Jag var iväg och handlade lite, Christer dammsög soffan, vi var ute med Spike, jag gjorde varma mackor till kvällsmat och så hjälptes vi å att sätta upp två taklampor. Mer ansträngande än så blev det inte, och en sådan dag var nog verkligen behövlig för oss båda.
Christer har gått på semester nu och har 5 veckor att se fram emot. Jag har tre vekor kvar att jobba innan jag får långledigt. Ska förresten iväg och jobba här snart för det är min söndagkväll.
Vad har ni gjort i helgen?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0