Dagens preggo outfit

Jag ser så trött ut på alla foton nu för tiden tycker jag. Jag är ju ifs trött men ändå^^ Ibland undrar jag hur jag ska orka två hela månader till med jobb och allt som ska göras med huset. Men då är det ju tur att det faktiskt bara är en månad kvar med jobb och sen är det semester! Oj vad jag vill vila då!! Jag känner att jag struntar i allt nu, jag vill bara få sova^^ haha Och spendera massa tid med Christer bara vi två, ta sovmorgon och ligga och kramas läänge. Det vill jag ägna min semester till.
 
Men det var ju inte det detta inlägg skulle handla om utan dagens klädval.
Legginsen, den virkade västen och klänningen kommer från Gekås och tygskorna kommer från H&M.
 
 
Jackan är köpt på röda korsets secondhand för 40kr men kommer från Veromoda.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0