Bug Run 2014

 
Efter frukost satte vi oss i bilen och begav oss mot Mantorp park där Bug Run ägt rum denna helg. Bilresan tog lite över två timmar och sedan var vi äntligen framme. Jösses vad mycket fina och fräcka bilar det finns! Och vilket underbart väder! Jag tänkte inte på att smörja in mig så är alldeles röd nu, slarvigt av mig men jag trodde faktiskt inte att det skulle bli sådan gassande sol^^ Vi tog över 200 kort så det har inte varit lätt att gallra ur de jag ville visa här i bloggen men efter några timmar är jag klar med mitt bildregnsinlägg från denna söndag^^ Så gillar ni inte folkvagn kan ni lika gärna skrolla förbi, annars enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Banracing på G!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0