Rörelser som syns

Idag har jag småfixat i huset, packat upp lådor och promenerat i det fina vädret. På eftermiddagen kom Christers bror och hans flickvän hit, mer om det i ett inlägg i morgon. Vi kikade i alla fall på film nu på kvällen och då kände jag några riktigt kraftiga buffar från mini i magen så jag kikade ner och såg hur det buffade, JÄTTE TYDLIGT! Så himla häftigt!! Idag har jag överlag känt mer rörelser än innan, kanske är för att jag varit ledig och haft tid att känna efter och ligga ner och vila dock^^
Men det här med att man så tydligt kan se rörelser på magen känns så häftigt. Trodde inte att man skulle göra det än.
När började ni se bebisen röra sig?
 
 
Bild från dagens middagslur.

Kommentarer
Postat av: Patricia

spännande!

Svar: Verkligen!! :D
Johanna

2014-04-21 @ 15:50:50
URL: http://superninja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0