Grillning hos mor och far

Igårkväll gick jag, Christer och Spike hem till mina föräldrar för lite grillning.
Det var hur varmt som helst när solen låg på på uteplatsen men efter någon timma blev det riktig behaglig värme. Bildbomben kommer här!

Jag, mamma och Christer.



Det var mamma som fick sköta grillen...







Spike satt under bordet och hoppades på att någonting gott skulle trilla ner^^



Från vänster: lillebror Oskar, pappa Andreas, mamma Carina och lillasyster Viktoria.



Efterrätten som köptes på torget tidigare under dagen.



Jordgubbar och glass, finns det något bättre på sommaren?!
Jag tror inte det!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh. Jag va gör sugen på färskpotatis idag! Jag ska iallafall testa ditt tips på den där färskpotstislådan. ;)

2012-05-26 @ 20:31:01
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0