Alphem i vinterskrud

Idag åkte vi iväg till Alphems Arboretum en stund på förmiddagen för att fota lite, njuta av tystnaden och få Spike att springa av sig lite utan att jag ska behöva oroa mig för bilar. Alphem ligger nämligen en bit ut i skogen, en väldigt vacker och fridfull plats. Är ni i närheten av Falköping till sommaren tycker jag absolut att ni ska åka dit, det finns hembakat fika att köpa i kaffestugan och parken är jättefin sommartid.
Bilder från när vi var där i somras hittar ni under kategorin "Äventyr" och inlägget heter "Alphems Arboretum".

Ett bildregn från idag kommer här!

Här njuter jag av tystnaden och den vackra omgivningen.
På bilden nedan kan ni se den lilla stugan som parkens skapare bodde i med sin familj.

<3

Jag passade på att ta lite bilder på Spike också.

Spike sprang fram och tillbaka i parken, klättrade upp på alla stenmurar och såg ut att vara den lyckligaste hunden i världen!

Min fina fina Spike!!
<3



I den stora gläntan fick Spike springa av sig fram och tillbaka mellan mig och Christer.



Spike dyrkar sin matte^^ hihi



Spike: Jag sitter fint, ge mig en godis nu!



Det här har arit den bästa söndagen på länge!
Vi hoppas på många fler sådana här härliga dagar 2012.


Kommentarer
Postat av: Karoline

ÅH vad Spike är söt!!!!

lite lik min Elvis ju :)

2012-01-08 @ 20:29:09
URL: http://ikarolineshuvud.blogg.se/
Postat av: Louise Alexandersson fotografier

vilket litet sött "dockhus"

2012-01-08 @ 20:35:07
URL: http://www.louisealexandersson.se
Postat av: Att vara någons fru

Vilka underbara bilder! Älskar mössan!

2012-01-09 @ 09:41:45
URL: http://www.attvaranagonsfru.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0