Smycken

Nu har jag gjort klart de allra första berlockerna till de två första armbanden. Så stolt över mig själv^^
Jag gjorde ett armband till mig och ett till mamma, nu behöver jag åka och köpa mer material så jag kan fortsätta för jisses vad roligt det här var.

Om det är någon som är intresserad av att köpa ett armband sen så är det bara att hojta till, hade tänk ta ca 20kr för kedjan + 10kr/perlock till en början så får vi se sen, + frakt då också om det skulle behövas.
Har tänkt göra lite större berlocker till halsband sen också, men säger till när jag kommit så långt.
Har ni några andra frågor så är det bara att lämna en kommentar eller skicka ett mail till mig på [email protected] så ska jag se till att ni får svar på det ni undrar över.

Bilder på mitt armband kommer här.



Ser ni vad de olika berlockerna föreställer?







Här ser ni mammas armband också, hon ville ha några fler berlocker så ska fica det så fort jag köpt mer material.


Kommentarer
Postat av: Lina- my art & my life

Vilka tjusiga! :D

2012-01-22 @ 20:48:21
URL: http://shiiwie.blogg.se/
Postat av: Volang-Linda

Vilka fina! Gillar verkligen bakverken och den lilla tekannan. Jättesöta.

2012-01-22 @ 23:24:20
URL: http://www.volang.elleinterior.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0