Moffbarn är vi allihopa!

Jag har blivit en sån jävla chips och dipp narkoman! Känner sug efter det nästan hela tiden. Vilken tur det är att jag har Spike så jag måste gå ut flera gånger om dagen och röra på mig, annars vet jag en som hade rullat fram om några år...
Igår efter jobbet åkte jag in till Josse och vi kikade på Djungelns drottning (någon annan som kollar på det här och har några åsikter? Jag tycker de är super roliga att kolla på, förutom bruden som har samma hårfärg som hudfärg, hon som är en sån jävla bitterfitta hel atiden, vet ni vilken av dem jag menar? Jag kommer ju aldrig ihåg vad hon heter^^ Strunt samma, hon är kass i alla fall men de flesta andra är ju roliga i alla fall. Jag hejjar på lag Fashion Baloo!) I alla fall så köpte jag och Josse varsin stor påse chips, varsin gräddfil och en dippmix var^^ haha



Josse hittade ett chips som såg ut som en lyckokaka^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0