Måndag kväll...

Efter en lång dag som började med att jag försov mig en halvtimma, men åndå lyckades ta mig till jobbet och vara där 5 minuter efter att jag börjat(!!!) så har jag parkerat mig i soffan för resten av kvällen.
Hela dagen har det varit fullt ös. 8 timmars arbete, hämta Spike hos mamma, köra in ägg till en gammal klasskompis, som dessutom bjöd på världens godaste kaka(!!) OMG säger jag bara! Ska dela med mig av receptet när jag fått det. Sedan bar det av hemåt vid halv 7 tiden. Väl hemma tog jag en promenad med Spike, gick in och diskade och fixade matlåda tills i morgon och nu sitter jag som sagt här i soffan och lyfter inte häcken förrän jag ska ta en kvällspromenad med Spike och gå och lägga mig!
Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sanna ;D

Vilken finis! :D

2012-04-23 @ 20:36:44
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0