Kockum in my heart!

En sak som jag ropade hem på auktionen tidigare idag var ett helt gäng med kockumssaker!  Jag fick fem föremål för 240kr vilket jag är väldigt nöjd med, de var i otroligt bra skick allihopa så jag är jätte nöjd med mitt köp! ^^ Tre av sakerna hängde jag på krokarna under min té hylla. De två små trattarna fick hänga intill durkslaget/silen som jag hade sedan innan och den blå/grå kastrullen fick hänga på den andra kroken.



Någon annan som har en förkärlek till dessa emaljföremål?



Någon dag ska jag ta kort på hela min kockumssamling^^



Den blå påsen med té som jag fick av Josephine i present får stå på hyllan provisoriskt tills jag köpt en glasburk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0