Falköpings cruising 2011

Igår var det den årliga cruisingen i Falköping. På dagen var vi inne en sväng på flygfältet och kollade på utställningen och på kvällen åkte vi med Andreas i hans ford. En riktigt snygg bil han har måste jag säga!
Kvällen blev riktigt lyckad trots att det inte gick att ta sig in på ströget på grund av det otroliga antalet bilar, nytt rekord i år igen. Men vi stod på parkeringen intill "Donken" större delen av kvällen och det gick bra det också. Här kommer lite bilder, det blev inte så många dock för jag glömmer oftast bort kameran när jag har roligt^^

Andreas och Christer i bilen.




Jag och Nanny fick sitta i baksätet, där skulle hönorna sitta sa Andreas^^



Andreas bil står borterst och den främre är Robbans.





Fina Elina




Den här allvarliga bilden på Christer får avsluta det här inlägget.
Tack för en fin kväll allihopa!
<3


Kommentarer
Postat av: Nannzan

förjävla grant :)

2011-07-31 @ 16:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0