Torsdag - Söndag

Har inte hunnit blogga de senaste dagarna, så här kommer en kort uppdatering med lite bilder.

Torsdagen bestod av jobb hela dagen, till lunch hade jag med mig en supergod pastasallad med: smaksatt pasta med tomat och spenatsmak, skinka, champinjoner, majs, ost, fetaost, skinka, vattenmelon, gurka, grönsallad och dressing.



I fredags var jag ledig, då var det stödning, hämta syster i stan och lite annat smått och gott som hände, dagen började i alla fall med den här knäckemackan.



Efter städandet och en dusch gick jag ut och la mig på en filt med min lilla prins och läste en inrednings tidning.



Fredagskvällen spenderades i soffan med en bra film och massa gott på bordet, choklad, vindruvor, vattenmelon, äppelklyftor och nektarinklyftor.



Lördagförmiddag jobbade jag igen, på kvällen åkte jag och Christer till Vänersborg och gick runt lite där, åt en glass och kikade på gamla hus.
Sen blev det bio, Transformers 3.



Det var bara vi som bokat biljetter, så vi fick en privatvisning med hela biosalongen för oss själva, lyx!^^



På söndagsmorgonen åkte vi iväg till en bonnaauktion med mina föräldrar, det fanns en hel del fina grejer, men det mesta blev ganska dyrt. Men jag kom därifrån med två emaljpottor iaf för 50kr. De ska få en ny lite trevligare arbetsuppgift, de ska användas som blomkrukor.



Efter auktionen åkte vi en sväng till Ullared och Gekås eftersom det låg i närheten.
Vad som köptes där får ni se i några inlägg framöver.
På bilden nedan står christer och väntar i kön på väg ut ur varuhuset.



I det stora hela har det varit en toppenhelg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0