Sysslingbesök

Idag har det varit fullt upp från morgon till kväll och jag är helt slut!
I förmiddags så kom Christers kusin med familj hit så idag har Alma fått busa med sin syssling och vi vuxna har fikat, ätit mat och umgåtts. Strax innan kl 16 så åkte jag iväg och lämnade Christer och Alma ensamma för allra första gången. Jag har nämligen varit iväg på en överrasknings babyshower för en vän. Jag har haft en jätte trevlig kväll och var borta i drygt fem timmar. Här hemma hade det gått jätte bra, Alma hade ätit, de hade lekt och sen var hon jätte trött och somnade redan strax efter kl 18, inte konstigt då vi haft besök hela dagen och hon hållt igång. Men sen hade hon vaknat efter en stund igen och somnade om precis innan jag kom hem nu kl 21. Så det blev inget pussande på min lilla tjej ikväll, men det hade jag inte räknat med heller^^ Så himla skönt känns det att allt gått bra. Som mamma blir man lite nervös trots att jag vet att Alma är lika trygg med sin pappa. 
 
 
Idag har Alma haft på sig sina nya leggins från Lillabusfrö som jag vann i en tävling på instagram. Lillabusfro heter hon där för en som vill kika på alla fina kläder hon syr. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0