Summer dresses

Jag tycker att det är så himla fint med klänningar på barn, speciellt sommarklänningar med färgglada mönster. I sommar hoppas jag att det blir fint väder så Alma kan ha klänning ofta! Inte till vardags kanske, då är det väl mer praktiskt med byxor, men om vi ska iväg någonstans så kommer det nog få bli klänning en hel del. Sen när hon lärt sig gå så kommer det ju vara minst lika praktiskt med klänning som byxor så då kan hon ju använda det oftare. De här två klänningarna nedan köpte jag av en bekant för 50kr och de ser knappt använda ut. Så himla fina! Jag tror att den blå kommer vara extra fin på Alma och framhäva hennes stora klarblå ögon <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0