Småskor

Almas allra första skor börjar bli för små, i alla fall när hon har tjockare strumpor på sig. Så jag beställde ett par i nästa storlek från H&M. Förut hade hon storlek 16/17 så nu beställde jag ett par i storlek 18/19. Men shit vad stora de var!! Typ 2,5 cm för stora så foten åker ju rakt ur när hon lyfter på den. Blev så besviken!! Men men, hon kommer ju växa i dem men kan som sagt inte ha dem än på ett tag. Så det blir att ge sig ut på skojakt igen och den här gången åka och prova! Konstigt ändå att det ska vara så stor skillnad från en storlek till nästa. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Svårt det där med skor till dom små. Vi var tvungna att köpa storlek 20/21 till våran snart 8 månaders pojk. Det ser jätteklumpigt ut men han får inte på sig mindre. 😆

2015-05-30 @ 11:58:42
Postat av: Madde

Jag har lite samma problem med Meija. Hon har ett par leomönstrade från Lindex nu i strl 16/17 men dem börjar bli försmå. Köpte ett par från h&m med i storlek 18/19 men dem är också gigantiska... Vet inte vad man ska köpa för några.
Jag tar gärna emot tips ifall du hittar några bra:)

Svar: Ja men visst är det konstigt att det är så himla stor skillnad på dem på bara en storlek?! Jag lovar att säga till om jag hittar några bra!
Johanna

2015-05-30 @ 20:33:56
URL: http://hosmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0