Mini mow hos Netto

Förra veckan så kom det ut en kollektion med barnkläder på Netto. Dessverre var jag helt pank efter Ullaredstrippen tidigare den här månaden så jag åkte aldrig dit och kollade eftersom jag säkerligen skulle bli så besviken över att jag inte kunde köpa något. Men idag efter att vi varit och fått bilbarnstolen installerad i bilen så åkte jag förbi Netto för att köpa muffinsformar. Jag gör så att jag handlar lite till Almas blivande 1 årskalas varje månad, dels för att jag inte ska bli så stressad på slutet över att behöva hitta allting på bara några dagar och dels för ekonomins skull. Hellre dela upp det och köpa lite varje månad några månader innan än att behöva punga ut med en större summa på en gång. Smart tycker jag^^ 
Jag hade i alal fall inga förhoppningar om att det skulle finnas några kläder kvar på Netto när jag kom dit idag, men vet ni vad? Det gjorde det!! Åh så glad jag blev och vad mycket fint det fanns! 
Jag hade lätt kunnat köpa ett av varje plagg, men jag fick faktiskt säga nej till mig själv! 
Vad fick följa med hem då? 
En pyjamas och två 2-pack med bodys. Långärmade som passar nu och kortärmade som hon har att växa i till hösten. Alltså pyjamasen är ju bara för fin! Jag älskar den!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

😍😍😍 vilka fina! Och på netto! Gillar den butiken mer och mer!

Svar: Ja visst är de super fina! Samma här, har hittat jätte mycket fint där sedan årsskiftet 😄
Johanna

2015-05-27 @ 21:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0