Million dollar smile

Äntligen är fredagen här! Just den här fredagen har jag längtat extra mycket efter. 
I flera års tid har jag kämpat med att få mina tänder fixade. Tanden till höger om min framtand fick jag laga när jag var 10 år och så gick något snett och tanden började ruttna och så fick de ta bort halva tanden och sätta dit en plastbit. Sedan fick jag dra ut fyra kindtänder i tonåren för att tänderna inte fick plats i munnen när visdomständerna började komma upp och så hade jag så trångt mellan tänerna att jag fick ha tandställning för att få ordning på det. Sen när tänderna äntligen var raka så var det bara den där hemska framtanden kvar som jag kämpai i flera år medatt få fixad. De lovade att de skulle stå för kostnaden eftersom det var en tandläkare som gjorde fel när han lagade tanden då för 16 år sedan, men nu sa de helt plötsligt att jag skulle få betala själv. Vilket jag ju vägrade! Det är ju inte billigt att gå till tandläkaren liksom! Men nu fick de en ny tandläkare och eftersom jag har tandvårdsförsäkring så sa hon att de skulle fixa tanden åt mig gratis. ÄNTLIGEN!! Tur att jag inte betalade då för två år sedan utan väntade. Och nu, 16 år efter att tanden förstördes har jag äntligen fått mitt "million-dollar-smile"!
 
Under tiden som jag var hos tandläkaren så var min syster barnvakt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0