Måndag

Vi har hållt på i ett jag och Alma idag. Dagen började med att vi tog oss lite sovmorgon, sen gick vi upp och åt frukost. Efter frukost lekte vi en stund och sen klädde vi på oss och gick ut. Alma satt i vagnen, Spike satt bredvid och vaktade medan jag körde sten och lassade på kärran. Japp, här ska det byggas muskler^^ haha Skämt åsido, men vi har en hel del sten kvar i trädgården och vi vill få med det mesta till tippen i morgon. 
Efter en stund började Alma protestera och då gick vi in och åt lunch och sov midag på soffan. Sedan passade jag på att göra matlådor tills i morgon och ett storkok med mat till Alma som jag frusit in. Efter det gick vi ut igen och körde några kärror sten till och nu har jag landat i soffan medan Alma leker på golvet. Mer än så tänker jag faktiskt inte göra idag tror jag^^
Har ni en bra start på veckan?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad stor hon har blivit!

Svar: Ja det är helt sjukt så fort de växer! Redan nio månader på fredag. Vart tar tiden vägen liksom?!
Johanna

2015-05-11 @ 15:47:53
URL: http://johannaarntzen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0